תהליך מיתוג לעסקים בלכיש
אורי לוין, ממייסדי Waze, נוהג לומר, "תתאהבו בבעיה, לא בפתרון".
.
הוא מספר שרבים מהסטארטאפים שהקים נולדו מתוך רגעים של תסכול אישי – בעיות שהוא עצמו חווה ורצה לפתור. גם Moovit, ה'וויז של התחבורה הציבורית', היא תוצאה של רצון לייעל ולפשט את ההתנהלות בתחבורה הציבורית.
.
ובמעבר יומרני אליי (;
.
הקורס – ‘המותג’ – נולד מתוך רצון לפתור את האתגרים הגדולים של עסקים קטנים ועצמאיים –
.
* תמחור נכון
* שיפור מיומנויות מכירה
* ניהול פיננסי
* יצירת התמדה, משמעת עצמית וניהול זמן
* חשיפה שיווקית, מיתוג, והגעה לקהל היעד
.
את הכפפה הרימה המועצה לכיש ומנהיגה אחת מובילה @
לפני מספר חודשים יצאנו לדרך עם כמעט 30 עסקים קטנים. במשך 9 שבועות, בכל מפגש בן 4 שעות, עבדנו יחד על:
* תחזית פיננסית ויעדי מכירות
* עיצוב ונראות מסרים באמצעות קנבה.
* צילום ועריכת סרטונים שיווקיים.
* כתיבה שיווקית אפקטיבית.
* שימוש בכלי AI ליצירת פוסטים עובדים.
.
לצד התכנים המקצועיים, יצרנו סביבת עבודה תומכת –
קבוצת וואטסאפ פעילה עם מענה מקצועי וכלים טכניים,
קבוצת תמיכה שמספקת עידוד ומוטיבציה.
.
בכל שבוע הפגשנו את המשתתפים עם חששות והתנגדויות, עבדנו על פירוק מחסומים, ובנינו יחד זהות עסקית ייחודית:
.
בסופו של דבר, זו לא הייתה רק תכנית מיתוג – זו הייתה תכנית שמחוללת שינוי פנימי וחיצוני.
ההצלחה מובילה להמשך!
אחרי הצלחת התכנית, ובזכות הפידבקים החמים והרצון להמשיך להתקדם יחד, אנחנו יוצאים לסבב נוסף של מפגשים!
.
אם אתם מכירים בעלי עסקים שזקוקים למסגרת תומכת שתעזור להם לגדול ולהצליח – זה הזמן לחבר אותנו לרשויות מקומיות, קרנות תומוכות וארגונים עסקיים שיתנו לנו תמיכה (אחריות תאגידית /אחריות לקהילה).