תהליך מיתוג לעסקים בלכיש

אורי לוין, ממייסדי Waze, נוהג לומר, "תתאהבו בבעיה, לא בפתרון".

.

הוא מספר שרבים מהסטארטאפים שהקים נולדו מתוך רגעים של תסכול אישי – בעיות שהוא עצמו חווה ורצה לפתור. גם Moovit, ה'וויז של התחבורה הציבורית', היא תוצאה של רצון לייעל ולפשט את ההתנהלות בתחבורה הציבורית.

.

ובמעבר יומרני אליי (;

.

הקורס – ‘המותג’ – נולד מתוך רצון לפתור את האתגרים הגדולים של עסקים קטנים ועצמאיים –

.

* תמחור נכון

* שיפור מיומנויות מכירה

* ניהול פיננסי

* יצירת התמדה, משמעת עצמית וניהול זמן

* חשיפה שיווקית, מיתוג, והגעה לקהל היעד

.

את הכפפה הרימה המועצה לכיש ומנהיגה אחת מובילה @

לפני מספר חודשים יצאנו לדרך עם כמעט 30 עסקים קטנים. במשך 9 שבועות, בכל מפגש בן 4 שעות, עבדנו יחד על:


* תחזית פיננסית ויעדי מכירות

* עיצוב ונראות מסרים באמצעות קנבה.

* צילום ועריכת סרטונים שיווקיים.

* כתיבה שיווקית אפקטיבית.

* שימוש בכלי AI ליצירת פוסטים עובדים.

.

לצד התכנים המקצועיים, יצרנו סביבת עבודה תומכת –

קבוצת וואטסאפ פעילה עם מענה מקצועי וכלים טכניים,

קבוצת תמיכה שמספקת עידוד ומוטיבציה.

.

בכל שבוע הפגשנו את המשתתפים עם חששות והתנגדויות, עבדנו על פירוק מחסומים, ובנינו יחד זהות עסקית ייחודית:

.

בסופו של דבר, זו לא הייתה רק תכנית מיתוג – זו הייתה תכנית שמחוללת שינוי פנימי וחיצוני.


ההצלחה מובילה להמשך!

אחרי הצלחת התכנית, ובזכות הפידבקים החמים והרצון להמשיך להתקדם יחד, אנחנו יוצאים לסבב נוסף של מפגשים!

.

אם אתם מכירים בעלי עסקים שזקוקים למסגרת תומכת שתעזור להם לגדול ולהצליח – זה הזמן לחבר אותנו לרשויות מקומיות, קרנות תומוכות וארגונים עסקיים שיתנו לנו תמיכה (אחריות תאגידית /אחריות לקהילה).