עסקים קטנים לרוב מוצאים עצמם בפרדוקס –
הם יודעים שהם חייבים שיווק כדי לקדם את העסק, אך לא יודעים מאיפה להתחיל.
יום יום אנחנו שומעים מפי בעלי עסקים:
- יש לי מוצר מעולה, אבל אני לא טובה בשיווק עצמי
- מרוב עומס, אני פשוט לא מגיעה לשיווק
- יש לי אתר, יש לי עמוד פייסבוק, ועדיין הלידים לא מגיעים
- הייתי שמחה אם היה לי מישהו שיושב לי על הראש
- העסקתי מישהו שיעשה לי את השיווק, אבל הוא לא באמת יודע מה הוא עושה
גולדה ייעוץ עסקי ושיווקי מציעה מגוון סדנאות שיווק לעסקים קטנים –
הכשרה מעשית, במהלכה בונים את את המערך שיווק בעסק. בין הנושאים המרכזיים: תכנון של הפעילות השיווקית בצורה מדויקת לעסק, יישום התכנית השיווקית ומעקב אחר תוצאות.
חוה ניסנבוים מרצה מיומנת, מדויקת לצורכי הלקוחות, מחוברת למציאות היומיומית ונוגעת בנקודות הבוערות, מבדרת וחכמה, מוסיפה אינסוף ערך מקצועי לקהל השומעים.
בין לקוחותינו: גופי ממשלתיים (משהב"ט, משרד הכלכלה ועוד), גופים ציבוריים ועסקיים (BI, טורבינג'ט, החברה הכלכלית ועוד) ואינספור גופי הוראה ואקדמיה.
משוב, "ההרצאה של חוה מעוררת השראה ומעוררת לפעולה. מעבר לנושאים הברורים של יצירת עסק על גווניו השונים, הועלו טכניקות של איך אפשר להשיג את המטרות, איך ליצור ולנצל הזדמנויות, איך להיות נוכחים ברשתות ובתודעה, איך להיעזר בגורמים חיצוניים, מתי כדאי להוציא כסף וכמה, המון טיפים מועילים וממריצים לפעולה. מומלץ בחום"
"חוה מלאה בוייב של הצלחה, תנועה קדימה, פרקטיות וחוכמה עסקית והיה מסקרן לשמוע אותה"
שאלות שיקבלו מענה בהרצאה על שיווק:
אסטרטגיה שיווקית
- מהו המוצר/שירות שלי?
- באיזה שוק אני פועלת?
- מיהם קהלי היעד הנכונים לעסק שלי?
- מה מודל התמחור שלי?
- מהם יעדי המכירות שלי?
משפך שיווקי – איך לבנות נכון?
- קביעת יעדי מכירה
- היקף החשיפה הנדרש להשגת יעדי המכירה
- תהליך המשפך (REAN, חשיפה מעורבות הנעה לפעולה, סגירת עסקה ושימור לקוחות)
- באילו ערוצי תקשורת נכון להיות? אונליין ואופליין – מלינקדיאן עד טיקטוק
- מהו מסר טוב, איך מייצרים תכנים שמוכרים
מיתוג ומיצוב
- מיתוג ומיצוב – איך אני רוצה שהלקוחות שלי יזהו אותי?
- איפיון לקוחות: מילוי שאלון פרסונות
- הכנת רשימת נושאים לערוצי ההפצה השונים
תקציב שיווק וניהול השיווק בשגרה
- בניית נוכחות בשטח
- אתר אינטרנט, בלוג או עמוד נחיתה
- איך מקדמים את האתר במנועי חיפוש?
- הקמת עמוד פייסבוק או שיפור עמוד קיים
- מה עוד לעשות בעמוד הפייסבוק שלי, והאם לעשות את זה גם וברשתות חברתיות נוספות?
- איך יוצרים יחסי ציבור?
- בחינת התאמת רשתות חברתיות נוספות לעסק והקמת עמודים רלוונטיים
- האם כדאי להשקיע בחסות בכנסים?
- האם טלמרקטינג היא מילה גסה?
- איך ממנפים שיתופי פעולה?
- בחינת ספקים בהתאם לצורך
- ניהול קהילה
המנחה, חוה ניסנבוים, יועצת עסקית בכירה (M.A),
מייסדת גולדה פיתוח עסקי וגולדה הבית לעסקים.
19 שנים בפיתוח עסקי ושיווקי, ובליווי עסקים ואנשי מקצוע בתהליכי צמיחה.