מערכת המאיץ היא סביבה מקוונת, המסייעת לעובדים ולמנהלים לחזק מיומנויות חשיבה תכנון וניהול, ולשפר את כישוריהם האישיים והבין אישיים. מערכת המאיץ פותחה על ידי חברת Mind Lab המתמקדת בפיתוח מיומנויות חשיבה וכישורי חיים באמצעות משחקים.
החברה פנתה לגולדה לקראת עליית המוצר לאויר בתחילת 2015, לתהליך הכולל הגדרת אסטרטגיית חדירה לשוק, הכנת תשתית שיווקית ויישום האסטרטגיה השיווקית.
שיווק ומיצוב
כשם שהחברה ממוצבת בעולם כמתמחה בפיתוח הדרכה לשוק החינוך, כך היה ברור שיש למצב אותה כמובילה בפיתוח הדרכה דיגיטלית בשוק העסקי. האפשרויות רבות, ותפקידינו להגדיר את אסטרטגיית התקשורת השיווקית, לבחון באלו מדיות יש להשתמש, אלו מסרים יופצו בהן, ומה סדרי העדיפויות לפעולה ביניהן. עבור מיינד לאב בחרנו ראשית בהקמת אתר אינטרנט מלווה בבלוג והעלאתו לאויר, ואנו שותפים פעילים בפיתוח התכנים מתוך חשיבה על SEO (קידום אורגני במנועי חיפוש). נדבך נוסף הוא בניה ותפעול תכנית תוכן, הכוללת פרסום פוסטים לבלוג, משלוח ניוזלטרים שוטפים לקהילה מקצועית ולקהל לקוחות. בתחום ההדרכה קיימת בישראל קהילה מאוד גדולה של אנשי מקצוע אשר נפגשת בכנסים לשמוע אודות חידושים בתחומם. נוכחות בכנסים, עם ביתן ודוכן הסברה ובמקביל הרצאה מקצועית המתארת הטמעת המאיץ אצל לקוחות מקדמת ישירות את יעדי המיצוב והאסטרטגיה השיווקית.
פיתוח תוכן
פיתוח תוכן שיווקי מערב כתיבה ועיצוב שונים על פי המדיה הנבחרת ועל פי קהל היעד אליו פונים בכל אחד מהמפגשים. תוכן שיווקי כולל ברושורים לחלוקה בכנסים, מצגות לפגישות מכירה, גלויות לתפוצה במייל, וכמובן אתר האינטרנט של המאיץ אשר מהווה כרטיס הביקור המיידי עבור כל מתעניין פוטנציאלי. עבודה זו נעשית בשיתוף עם זרוע המכירות בחברה, להבטיח שנשמרת שפה אחידה של תקשורת שיווקית בכל פניה לשוק.
אתר המאיץ עלה לאויר פברואר 2015
מעורבות בפיתוח תוכן וחומרי שיווק של סדנת מכירות לארגונים
השאיפה של גולדה, היא לכבוש שווקים חדשים עבור עסקים אותם היא מלווה. גולדה נמצאת בכל מסלולי ההפצה ובעלת מומחיות ייחודית במונחים של ערוצי תוכן, ברשת ומחוצה לה. כשאתם מצטרפים לגולדה אתם מגלים סביבת עבודה שמציעה שפע של מסלולי הפצה ושפע של הזדמנויות לחשיפה.