התבקשנו לגבש עבור ד"ר קובי פריד תשתית מותגית מבודלת ובעלת ערך, שתסייע לו בהעלאת המודעות וכן תתרום לביסוס מעמדו כמומחה מוביל בתחומו. בתום שלב הייעוץ, החלטנו לבסס את הבידול על השילוב שבין מקצועיות וניסיון ממושך כהומאופת לבין הכשרה של רופא קונבנציונלי. תהליך העבודה של גולדה התמקד בפיתוח תוכן מקצועי – תיאורטי ומעשי – שיקודם ברשת.
השפה הגראפית ביטאה גם היא את השילוב הייחודי של המרפאה, תוך התבססות על שני צבעים מרכזיים, ירוק – המסמל טבע ורוח, וחום – המבטא בטחון וקרקע.
בכתיבת התכנים והמסרים, בחרנו בגישה אישית וישירה שרואה את המטופל, הלקוח. כך, למשל, יצרנו תנועה גבוהה לפורום של ד"ר פריד באתר והוא ענה באופן אישי על כל שאלה. הבלוג – יומן מסע אישי – הוקם בתחילת התהליך וד"ר פריד החל לשתף את הלקוחות במקרים מהמרפאה. לצד זה, פרסמנו תוצאות מחקרים שערך ד"ר פריד ושיתפנו מחוויות בכנסים וארועים אקדמיים אחרים בעולם ההומאופתיה.
ליווי שיווקי – פיתוח תוכן, קידום אורגני בגוגל, הקמת פלטפורמות שיווקיות, ניהול עמוד פייסבוק
כמה מילים על בניית תשתיות שיווקיות. עסקים הפועלים איתנו יגלו לאחר זמן מה, כי יש ברשותם נכסים שיווקיים עמידים או תשתיות שבהם הם יכולים לעשות שימוש לאורך זמן. זה יכול להיות בלוג בנוי היטב ומקודם, קשרים עם עסקים משיקים, קשרים עם עיתונאים רלוונטיים, תכנים שהתפרסמו באתרים מובילים ברשת, רשימת תפוצה ארוכה וכד'. ועושר בנכסים זה תמיד מועיל.
לרוב נעדיף להשקיע בבניית תשתיות עמידות על חשבון השקעה חד פעמית בפרסום.