בידול עסקי – יתרון תחרותי

בידול בידול בידול.

בסדנה שהנחיתי השבוע משתתפת התעקשה בעניין הבידול וחשיבותו. שוב התעלמתי, אבל השאלה כבר הציקה לי בראש, והבטחתי לעצמי לחשוב על זה בסופ”ש. 

אז חשבתי, הבנתי ואני חוזרת עם תשובה סדורה:

כשאני פוגשת עסק, אני מקשיבה למרכיביו. כל לקוח מגיע עם חלקי הפאזל שלו ובאופן טבעי נוצרת תמונה ייחודית שאינה דומה לאף תמונה אחרת. כמו אדם, כמו טביעת האצבע – כל תמונה היא אחת ויחידה.

אני לא עסוקה באופן מלאכותי בבידול העסק. אני לא אכפה על עסק מרכיבים לא לו. אני לא מגדירה בידול, משום שהבידול מגיע עם העסק, ואין עסק אחד שדומה לאחר.
לא קראתי לזה אף פעם בידול, לאבחון העסקי. כמו שכשאת רואה אדם את לא מחפשת במה הוא שונה מאחר.

תראו למשל, 3 מדריכות הורים שליוויתי – כל אחת הביאה לתהליך הייעוץ העסקי הון אנושי אחר: אחת הביאה למעלה מ-10 שנות ניסיון בבריאות הציבור וניסיון עשיר בהדרכה; אחת הגיעה עם ניסיון במתבגרים והכשרה שמתאימה לייעוץ אישי; ואחת למדה פיענוח ציורי ילדים. ואוו, איך אני יכולה להתעלם מהעושר הזה שכל אחת מביאה? ואז, באופן טבעי לגמרי, נבנתה אסטרטגיה שונה ומבודלת לגמרי עבור כל אחת מהן.

יש?

מימין, דנה רוזן – מנחה להורות בריאה

באמצע, תמי לכטר-אזולאי Tammy Lechter-Azulai, ייעוץ משפחתי. פענוח ציורי ילדים. אימון אישי

משמאל, הדרכת הורים ואימון אישי – כרמית שלום