בית מכירות

מכירות

בייעוץ מכירות ננתח את תהליך הרכישה של הלקוח שלכם בעסק ונעזור לכם להבין כיצד לקוחות פוטנציאליים יגלו את את המוצר שלכם, ויהפכו ללקוחות נאמנים.

משפך המכירות ייבנה בשלבים של העלאת מודעות למותג שלכם, יצירת עניין, התלבטות ורכישה. בכל שלב גם נגדיר מוצרים שיסללו את הדרך של הלקוח לרכישת מוצר הדגל.

ליווי בתהליך המכירות כולל מדידה של מעבר משלב לשלב (המרה) ואיתור נקודות החוזק אל מול זיהוי נקודות חולשה. למשל, ייתכן שיש מודעות גבוהה למותג שלכם (כניסות לאתר, למשל) אבל אתם לא מצליחים להמיר את הגלישות לפניות. במצב כזה, נחזק את ההמרה ונעודד את המעבר משלב לשלב, למשל דרך בניית שירות של מענה לשאלות.

במקרים אחרים שבהם נראה המרה גבוהה של פניות והמרה נמוכה בסגירות, נחזק את שיחות המכירה, למשל דרך בניית תסריטי שיחה שנותנים מענה להתנגדויות מגוונות.

מושגי מפתח:

  • שלב במשפך המכירות: 5 שלבים המייצגים את מסלול הרכישה הטיפוסי של הלקוח. השלבים הם: מודעות, עניין, שיקול, העדפה ורכישה

  • שיעור המרה: אחוז האנשים שנעים משלב לשלב

אינדיקטורים להצלחה של משפך המכירות:

  • המרה גבוהה לאורך שלבי המשפך

  • מספר גבוה של אנשים בכל שלב

  • שיפור בשיעור ההמרה של שלבים שהגודרו כחלשים בתחילת התהליך

מגזין גולדה לעסקים