אני מייעצת לשתי דיאטניות עצמאיות. אחת מטפלת באכילה רגשית (ללא דיאטה), אחרת מתמקדת בייעוץ דיאטטי.
זו שמתמקדת באכילה רגשית החליטה להפסיק לכתוב לאתר נשים גדול בנושא דיאטה כי זה לא נכון לה ברמה העסקית-מיצובית. כשסיפרה לי על החלטתה, ביקשתי ממנה שתציע לעורכת אתר הנשים להעביר את הטור לדיאטנית האחרת שאני מלווה.
העורכת הסכימה והציעה לה להמשיך לכתוב על ההיבט הרגשי של אכילה.
זה היתרון של בידול והגדרה ברורה וחדה של אופי העסק – לא רק שאין קונפליקט או ניגוד אינטרסים בין בעלות העסקים אלא שיש שיתוף, יצירה של תוכן חכם יותר (זו משלימה את זו) והפרייה.