מאת: חוה ניסנבוים, יועצת עסקית, אתר גולדה

דמייני…

התאריך הוא  4.12.2013 והבוקר הודיע הדה-מרקר כי ישראלית נוספת עשתה את זה והצליחה להגיע ל-TED. למי שעדין לא מכיר, מסביר הדה מרקר, TED היא במת הכנסים העולמית המובילה בתחום הפצת רעיונות בעלי פוטנציאל לחולל שינוי. לבמה, המשודרת גם באתר TED, מוזמנים מקצוענים מכל התחומים שהתבלטו בעשייה יוצאת דופן או בהבעת דיעות חדשניות. אבל את מכירה… כבר שנתיים את צועדת לשם בנחישות, הרבה אמונה בעצמך וידיעה ברורה שתגיעי ואתמול הגיעה שיחת הטלפון ואיתה ההזמנה. ההזמנה שלך ל – TED.

 ולמה אני מספרת לך את זה?
כי אם תדמייני לעצמך שאת מנסה להגיע לבמת TED, תראי כיצד כל העסק שלך מתכנס להצלחה ומוותר על כל מה שלא חשוב לך או על כל מה שמעכב אותך.

אז מה עלייך לעשות כדי שיזמינו אותך להרצות ב TED?

או, במילים אחרות, מה עלייך לעשות כדי להצליח?

 

  • ליצור את הנישה שלך. את צריכה לנכס לעצמך נישה, מומחיות, אמירה חדשנית או עשייה שונה ומשפיעה. למה הכוונה בנישה? למשל, בין הסובבים אותי, הייתי חושבת על קובי ורפואה הומאופתית, רחלי ועיצוב ממשק משתמש, גנית ובעיות שינה, אילה ואכילה רגשית ונירה וקשיי למידה בקרב ילדים.האם ניכסת לעצמך נישה? אם, לא –  הגדירי אותה כעת והגדירי גם מהי האמירה שלך לעולם, או מהי העשייה המשמעותית שלך?
    (עיצוב, מוצר, שירות, מומחיות, כשרון בולט).

 

  • להיות מזוהה עם הנישה. מה עלייך לעשות כדי להיות מזוהה עם הנישה הזו? מה עלייך לעשות כדי שיגידו את שמך לצד הנישה וכך גם יחפשו אותך בגוגל?
    לייעץ? לכתוב ספר? לפתח שיטה, מאמר? להרצות? להיפגש עם אנשי מפתח?
    שוב, חשבי מה עלייך לעשות כדי לקבל הזמנה ל  TED.

 

  • להמשיך בעקביות. עשי רק את זה. רק את זה. הקדישי את כל הזמן שלך לצבירת תובנות, הישגים מקצועיים והשגת יעדים שיווקיים בנישה שלך.

 

זהו בינתיים.

עכשיו, אני מזמינה אותך להצטרף אליי בדרך ל TED.


איך מצטרפים לדרך?

בדף הפייסבוק של "גולדה" אני אלווה כל אחת מכן שתרצה לצאת לדרך ולהגיע ל-TED. בפועל, אני אבקר בדף כל יום ואדבר עם נשים שרוצות לעשות את זה. אני אתן רעיונות איך להתמקד, איפה לפרסם, כיצד להתמיד ולא לוותר. ואת? תשאלי, תתייעצי, תשתפי. ותתקדמי.

הירשמי עכשיו ונלך יחד, אפילו עד ל- TED.

 חוה