מנהיגותה: ייעוץ עסקי והפקת כנס ארצי

    0
    54
    הפקת כנס מגדר וחינוך, דברי פתיחה: רון חולדאי
    הפקת כנס מגדר וחינוך, דברי פתיחה: רון חולדאי

    הבחירה בהפקת כנס ככלי שיווקי אינה טריוויאלית. ההפקה דורשת ירידה לפרטי פרטים, תיאומים אינסופיים כמעט, פירסום נון-סטופ כדי להגיע למספר המשתתפים הרצוי, ומתח הולך ומתגבר עד למושב הסיכום. ובאותה נשימה – אלו הן בדיוק הסיבות לבחור בכנס!

    הרעיון לקיים את כנס "חינוך מודע מגדר שווה יותר" עלה בתהליך הליווי העסקי והשיווקי עם טל ברייר בן מוחה, יועצת אירגונית, ומפתחת מנהיגותה ו M-Power. טל פועלת רבות במחלקות החינוך לגיל הרך, מלווה מפקחות, גננות וסייעות ברכישת מודעות מגדרית ויישום נגזרותיה בסביבתן החינוכית.

    כדי להגביר את המודעות לנושא בקרב נשות ואנשי חינוך נוספים, ולהרחיב את המעגלים העוסקים בו, בחרנו בכנס.

    כשמו כן הוא – התכנסות. ראשית, התכנסנו סביב העשיה היומיומית ובחנו מי יהיו השותפים להפקה. הבחירה הטבעית היתה באלה שהם גם השותפים בדרך. מר עידן גביש, מנהל מחלקת גנים, מינהל החינוך התרבות והספורט בעיריית תל אביב-יפו, וגב' מיכל קידרון, מנהלת המחלקה לחינוך בגיל הרך, ממכללת סמינר הקיבוצים, אשר עצמם פועלים בתוך מסגרותיהם לשינוי בתפיסות המגדריות וזיהו את החשיבות של כנס שכזה. את ברכת הדרך קיבלנו ממר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, ד"ריהודית ויינברגר, דיקאנית הפקולטה לחינוך, מכללת סמינר הקיבוצים, גב' חיה שיטאי, מנהלת מחוז תל אביב, משרד החינוך, וגב'דפנה לב, מנהלת מנהל החינוך התרבות והספורט, עיריית תל אביב יפו.

    תוך כדי עבודת צוות פורה, התחילו כל הפרטים להסגר. מהפרטים הגדולים כולל בחירת מקום, הגדרת תקציב וקבלת חסויות,התקדמנו לבניית התוכן לאירוע. טל דאגה לגייס קולגות מרצות מהשורה הראשונה, העוסקות בנושאי המגדר: פרופ' דפנה יואל, ראש המחלקה לפסיכוביולוגיה באוניברסיטת תל אביב, שירה ריכטר, אמנית בינלאומית, פעילה בנושאי חינוך ומגדר, דר' מירי רוזמרין, מאוניברסיטת תל אביב, דר' הדרה שפלן-קצב, ראש החוג לאמנות מכללת סמינר הקיבוצים, וכמובן, הרצאה של טל ברייר בן מוחה על "מנהיגותה בחינוך – Gendergarden".

    מיכל קידרון לקחה על עצמה את הנחיית האירוע, ולמעשה בעשותה כן, נשזרו יחד כל התכנים לצרור יקר.

    כשבידינו רשימה מכובדת כזו של דוברות, הרגשנו בטוחים באיכות האירוע, ובמשיכה שתהיה לקהל אליו, ואז עידן גביש הציע להוסיף פאנץ'. החלטנו לקיים פאנל פוליטיקאיות, רגע לפני הבחירות, שידברו על חשיבות השיוויון המגדרי, ומה בכוונתן לקדם בתחום בקדנציה הבאה. אחרי מגעים עדינים ומדוייקים, השתתפו בפאנל: דר' עליזה לביא – יש עתיד, גב' גילה גמליאל – ליכוד, גב' מיכל רוזין – מר"צ, וגב' יעל כהן פארן – המחנה הציוני. לצערינו נבצר מגב' מרב מיכאלי ומגב' אעידה תומא סלימאן להשתתף באירוע. את הפאנל הנחתה בקסם ובטאץ' אישי, עדי אלטשולר-שחם, מנהלת תחום חינוך בגוגל ישראל ומייסדת כנפיים של קרמבו, זיכרון בסלון.

    השלב הבא היה ליצור תהודה. כל השותפים לאירוע תרמו לבניית רשימות המוזמנים ורשימות התפוצה. בחודש שקדם לכנס פנינו לכל יחיד ולכל קבוצה מקצועית בערוצים שהיו מתאימים ביותר עבורם: מיילים, טלפונים אישיים, פירסום בקבוצות פייסבוק, פירסום דרך דוברות ויח"צ של מכללת סמינר הקיבוצים והמלצות של מנהלים וראשי אגפים לאנשי המקצוע הרלוונטיים העובדים איתם.

    והשגנו בדיוק את התהודה שרצינו – יום לפני הכנס סגרנו את ההרשמה לאירוע כשהגענו לתפוסה של 120% ובאירוע עצמו נכחו מעל 300 נשות ואנשי חינוך לגיל הרך, אקטיביסטיות ונשות ואנשי ציבור המקדמים נושאים של שיויון בין המינים והשתתפו בדיון העוסק במודעות מגזרית.

    בין לבין, צללנו לפרטים הקטנים, אך המאוד מאוד מהותיים:

    עיצוב, תודות לשני ברוסילובסקי שהגדירה שפה גרפית שליוותה אותנו בהזמנה, בשלטים שקיבלו את פני המוזמנים בכניסה, בתגים ופנקסים שחולקו לכל המשתתפים, ובתפאורה שגם היא העבירה מסר והאירה את עיני המשתתפים.

    בחירת הצלמת, לירון ברייר שתנציח את הרגעים המרגשים, של חדוות העשייה המשותפת.

    הכנת תפריט כיבוד שהוגש על ידי קייטרינג איכותי במיוחד.

    ובחירת ספקים (דפוס, הפקת תגים, שזירת פרחים ועוד ועוד) מקצוענים, שידענו שברגע האמת יספקו את הסחורה באיכות מהמעלה הראשונה.

    ובאמת, ככל שהתקרב הכנס, כך התקדמו ההכנות הקדחתניות וכך עלה המתח. העבודה המשיכה גם במהלך הכנס עצמו: ניצוח על הספקים, הזרמת הקהל בין מוקדי האירוע, אירוח המרצות והפוליטיקאיות, ועבודה צמודה עם השעון כדי לעמוד בזמנים שהוגדרו מראש. במהלך פאנל הפוליטיקאיות, שחתם את האירוע, שיחררנו אנחת רווחה קלה, וידענו שהעבודה הקשה מאחורינו, ומכאן מתחילים לקצור את הפירות.

    טל ברייר בן מוחה, יועצת אירגונית, ומפתחת מנהיגותה ו M-Power, פועלת להטמעת מודעות מגדרית במחלקות חינוך לגיל הרך, ומלווה מפקחות, גננות וסייעות ביישום מנהיגות מגדרית בסביבתן החינוכית.
    להעלאת מודעות לחינוך מגדרי בקרב אנשי חינוך לגיל הרך ארגנו והפקנו בפברואר-2015 כנס ארצי בנושא "חינוך מודע מגדר שווה יותר". לכנס הגיעו למעלה מ 300 אנשי חינוך מכל רחבי הארץ. לקראת הכנס הזמנו כ- 1100 אנשי חינוך, ולמעשה יצרנו רשימת תפוצה איכותית שטל ברייר בן מוחה תוכל להתכתב איתה ולפתח קשרי עבודה.  תוכלו להתרשם מהחווייה המלאה באתר מנהיגותה
    הפקת כנס

    מנהיגותה_תודה

    ייעוץ שיווקיכמה מילים על אינטגרציה. המערך השיווקי שנקים איתכם פועל מתוך מבט מערכתי כולל על העסק שלכם, כך שהוא יופיע בכל מקום שבו נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם – תמיד עם אותו לוק, אותה שפה, אותם מסרים, כדי שהם יידעו לזהות אתכם בכל מקום שבו תיפגשו.
    אם זה דרך מדיה חברתית (לינקדאין, פייסבוק וכד’), דיוור וטלפון בעקבותיו, קידום בגוגל, כתבה בעיתונות הרלוונטית, כנס בנושא שלכם או אירוע ללקוחות – אנחנו נעלה את המודעות לעסק בקרב הלקוחות ונביא אותם לשורה התחתונה – מעמד המכירה.