בית מחלקת שיווק

מחלקת שיווק

מה אנחנו מציעים לכם?

בשתי מילים – מערך שיווקי.

בשלוש מילים – מערך שיווקי מעולה.

מתוך ראייה עסקית כוללת, אנחנו נבין את המהות והמבנה של העסק שלכם, ונגדיר את הצרכים השיווקיים; מתוכם נגזור יעדים ומטרות; ולבסוף נבנה תכנית ספציפית שתכלול את הדרכים להשגת אותם יעדים ומטרות.

למי אנחנו יכולים להועיל?
אם אתם עסק קטן, או בינוני, ואתם מודעים לחשיבות השיווק… מי אמר חשיבות? התכוונתם חיוניות… ואתם עושים גיחות שיווקיות פה ושם, אבל אחרי כמה כאלה מרגישים שלנהל את כל זה לבד, ובצורה אפקטיבית, זה כמו להחזיק מים בכף יד פתוחה – אז יש לנו על מה לדבר, ויפה חצי שעה קודם.*

אם אתם אוהבים שיווק
נהנים מפרסום מתוחכם, ממיתוג שנעשה בתבונה, משיווק מדויק בערוצים הנכונים – והייתם רוצים להשקיע יותר מאמצים כאלה בעסק שלכם, אבל אתם פשוט לא מגיעים לזה…

אם אתם שונאים שיווק
חושבים שזה מטריד, קולני מדי, לא מכירים אף אחד ששיווק באמת הועיל לו, ואתם כבר תסתדרו בלי, כי אין סיכוי שתתחילו להקדיש לזה את הזמן היקר שלכם…

אם אתם רוצים יותר תוצאות מהשיווק שלכם
רוצים לראות שהאסטרטגיה, התכנון והביצוע באמת פועלים בזיקה זה לזה; רוצים לדעת שיש מישהו שרואה את התמונה הגדולה, מניע את חלקיה, חושב שני צעדים קדימה ועוקב אחר התוצאות…

ליווי
הגדרנו שצריך אתר חדש? אנחנו נמצא את המעצב וכותב התכנים ונעבוד מולו. הגדרנו קידום מכירות של מוצר מסוים? אנחנו נמקד את קהלי היעד, נפנה אליהם, נתקשר לפולו-אפ. הגדרנו הפקת כנס? אנחנו נעבוד מול הספקים השונים, נבנה אותו ונדאג שייצא אל הפועל.

ליווי

אנחנו לא מאמינים בזבנג וגמרנו. החוזקה שלנו היא ההתנהלות בתוך התמונה הגדולה, ולכן אנחנו דוגלים בליווי מתמשך ודאגה לכל הפרטים, גדולים כקטנים.

לכן אלה אנחנו שנדאג לקדם פרויקטים שהוגדרו, לבצע מכירות, למדוד תוצאות, לחשוב על הצעדים הבאים, ולקדם, לבצע ולמדוד גם אותם. וחוזר חלילה.

אינטגרציה

ואת כל זה נעשה מתוך מבט מערכתי כולל על העסק שלכם, כך שהוא יופיע בכל מקום שבו נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם – תמיד עם אותו לוק, אותה שפה, אותם מסרים, כדי שהם יידעו לזהות אתכם בכל מקום שבו תיפגשו.

אם זה דרך מדיה חברתית (לינקדאין, פייסבוק וכד’), דיוור וטלפון בעקבותיו, קידום בגוגל, כתבה בעיתונות הרלוונטית, כנס בנושא שלכם או אירוע ללקוחות – אנחנו נעלה את המודעות לעסק בקרב הלקוחות ונביא אותם לשורה התחתונה – מעמד המכירה.

כמה מילים על בניית תשתיות שיווקיות. עסקים הפועלים איתנו יגלו לאחר זמן מה, כי יש ברשותם נכסים שיווקיים עמידים או תשתיות שבהם הם יכולים לעשות שימוש לאורך זמן. זה יכול להיות בלוג בנוי היטב ומקודם, קשרים עם עסקים משיקים, קשרים עם עיתונאים רלוונטיים, תכנים שהתפרסמו באתרים מובילים ברשת, רשימת תפוצה ארוכה וכד’. ועושר בנכסים זה תמיד מועיל.
לרוב נעדיף להשקיע בבניית תשתיות עמידות על חשבון השקעה חד פעמית בפרסום.

*

קצת עלינו

כדי שתדעו מול מי אתם עובדים:

הכוח המניע מאחורי “מחלקת שיווק”, היא חוה ניסנבוים. חוה, בעלת תואר שני בסוציולוגיה ארגונית ויועצת ארגונית בכירה (M.A), כתבה את עבודת התיזה שלה, לפני יותר מעשור, על שינויי קריירה ומעבר ליזמות בקרב נשים, ומאז עבדה עם מאות נשים – וגברים – על פיתוח ושיווק העסקים שלהם.

את הפרקטיקה שלה עשתה באלביט מערכות בנושא הגדרת תפקידי ניהול מקצועי (job analysis), ואחר כך עבדה ברפא”ל (הרשות לפיתוח אמצעי לחימה)  – תחילה כמנהלת הדרכה בבית הספר להכשרת מנהלים, ולאחר מכן כמנהלת משאבי אנוש ביחידת מחקר.

 בשנת 2005 עזבה את רפא”ל לטובת קריירה עצמאית בתחום האבחון והפיתוח העסקי. בשנים האחרונות עבדה עם מאות בעלות ובעלי עסקים וסייעה להם להקים עסק, לשווק אותו, להרחיב אותו, להתמודד עם קשיים ולבצע כמעט כל פעילות בניהול העסק. TOTAL ADMIN הוא אחד העסקים המצליחים שהיא מלווה.

בשנת 2006 הקימה את פורטל גולדה לייעוץ עסקי, מתוך מחויבות לנושא נשים בעסקים בישראל, פורטל שהפך לבית לנשים בעסקים, וזוכה לעשרות אלפי גולשים מדי חודש. הפורטל מציג מידע רב וחשוב הנוגע לכל שלבי הקמת ופיתוח העסק.

לפני כשנה הרחיבה חוה את פעילותה, ומעבר לייעוץ היא מציעה ללקוחות הזקוקים לכך גם את “מחלקת שיווק” – שירותי ליווי שיווקי. מכיוון שהיא נמצאת בדיאלוג מתמיד עם בעלי עסקים, גם ביומיום וגם בפורטל, חוה נמצאת תמיד עם היד על הדופק ויודעת מה מתחדש, מה חשוב, מה יכול להיות קשה, מה מתאים, ויכולה ליצור לכל עסק את תמהיל השיווק הנכון לו.

hava@golda.co.il

מגזין גולדה לעסקים