ייעוץ שיווקי - כתבות ומאמרים
בדרך כלל עסק קטן מבוסס על אדם אחד או שניים וכל השקעה שלו בשיווק(במונחים של זמן, אנרגיה, כסף) צריכה להיות מדודה. במילים אחרות, עסק קטן צריך שיווק יעיל.
זה לא פשוט כמו שזה נשמע. כתבתה של נטע וינריב, יועצת שיווק
כל יזמת כמעט מכירה בחשיבותה של תכנית עסקית אך רק מעטות מייחסות חשיבות לתכנית שיווקית. מוזר. הרי אין זה משנה כלל וכלל מה טיבו של המוצר הנמכר, אם הלקוחות הפוטנציאלים אינם מכירים אותו וחושקים בו
כשאנחנו באות לבנות עסק, אנחנו חושבות על פילוח, על קהלי יעד, ואנחנו בונות התאמה בין קהלי היעד שפילחנו, לבין המוצרים או השירותים שאנחנו מציעות. המילים האלה הן חלק מהשפה השיווקית המוכרת והן מתגלגלות על הלשון שלנו כמו בוקר טוב בבוקר ולילה טוב בלילה.
אבל בואו נסתכל על זה רגע מהצד השני, הצד שלנו כצרכניות. אם יש כאן מישהי שחושבת על עצמה בתור "קהל יעד", שתקום. אף אחת לא קמה, נכון? כי אנחנו לא קהל יעד, אנחנו בני אדם, ואנחנו חושבות על עצמנו כאינדיווידואליות, כל אחת עם הייחוד שלה, הפרסונה שלה.
כתבה: שלומית הברון – "אשת רשת", מומחית דיגיטל, אינטרנט ורשתות חברתיות. יועצת, מלמדת ומכוונת עסקים קטנים וזעירים בשיווק נכון וממיר באמצעות רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, בלוגים ופעילות נוספת באינטרנט
קבעת פגישה חשובה? מתכננת להשיק מוצר חדש? בונה הרצאה חדשה? ליאת רוזנר, מומחית לבניית מצגות בפאוור פוינט, משתפת מאחורי הקלעים, את העבודה שעשתה עם חוה ניסנבוים על שדרוג מצגת ומציעה טיפים קריטיים שישדרגו לך כל מצגת.
בעלות עסקים קטנים, סובלות מחוסר של משאב יקר: כסף. כסף מגיע מלקוחות. אבל איך מביאים אותם בלי השקעה גדולה? הדרך לצאת מלופ הביצה והתרנגולת היא לעשות שיווק יעיל. בלוג באתר פופולארי בנישה שפונה לקהל היעד שלך, הוא דוגמה לשיווק שאנחנו ממליצות עליו. איך מגיעים לבלוג כזה ואיך שומרים על הפופולאריות שלו? אריאלה זמיר ראיינה 3 בעלות עסקים ולמדה על חשיפה במדיה פופולארית. מומלץ לקרוא.
הגיע הזמן להסתכל לדף הפייסבוק העסקי בעיניים ולהבין אחת ולתמיד על מה מעידה כמות לייקים גבוהה? האם יש קורלציה בין כמות לייקים לבין מכירות? על מה חשוב לשים לב כשיוצרים דף עסקי ואיך נכון לקדם אותו? את כל השאלות האלו שאלנו את מירב שביט, מדריכת פייסבוק לעסקים, יועצת לקידום עסקים ברשתות חברתיות, מרצה ומעבירה סדנאות בנושא ואת התשובות ריכזנו בצורת טיפים שחובה ליישם!
מקודקוד ועד קצה נעל, פלר גרבויס, הכינה לך רשימת חובה לבדיקה לפני שאת יוצאת לעוד לפגישה עסקית. ישמי אותה לפני שאת מתניעה את האוטו ויפה (לפחות) שעה אחת קודם.
כשגולדה פנתה אל רוית ארבל, מנהלת בית נשים יוצרות בכ"ס, שתעזור לה בשיווק הכנס 'רעיון הופך לעסק' היא הופתעה לגלות ששעות ספורות לאחר שליחת המייל לרשימת התפוצה, עלה מספר הנרשמות לכנס בכמה עשרות. אריאלה זמיר ראיינה את ארבל ושמעה על המוטו שלה בבניית רשימת תפוצה